Öncelikle hamile olan doğum yapacak olan herkese hayırlı doğumlar buraya doğum hikayemi yazmak hayal gibi geliyordu Ama gerçekleştı çok şükür bilenler bilir sorunlu bir gebelik geçirdim başlardan beri kanamalar ağrılar devamlı bir kargaşa sürekli sıkıntıdaydım 1 haftadır içimden su boşalıyordu devamlı kasılmalarım çok sıktı dün sabah hastaneye gittim Ve ultrasona girdim sonra alttan muayenemi yaptılar 1 parmak açılmam olduğu söyledi bebeğimin suyunun çok azaldıgını doğumu sonlandırmak gerektiğini söyledi ama benim kasılma haricinde zerre kadar ağrım sancım yoktu suni sancı vericez dediler saat 4 te suni sancı verildi 10 20 ye kadar kıvrandım nst’den de hiç çıkmadım çok zordu 2 kere kustum kusmamla birlikte açılmam ilerledi ilk kusmamda 2 cm ilerledi 2. Kusmamda 3 cm daha açılmam oldu sonra sancıyı kesip sancı gelmesini bekledik aralıksız devam etti en sonra doğuma girdim korkudan ıkınamıyordum ilk 1 2 kere çok zorladım kendimi siz sakın korkmayın kasmayın kendinizi daha çok zorlaşıyor çünkü 6 7 kere ıkındım 8. Ikınmamla meleğim balık gibi kaydı içimden tam 22 50 de kucağıma verdiler kızımı 22 NİSAN 2020 22 50 meleğimin gelişi oldu 🌸 yırtığım çok fazlaydı baya bir dikişim vardı ve çok uzun sürdü bitmesi beni çok zorladi dikişlerim ama kızımın kokusu herşeye bedel❤ O çektiğiniz sancıların hepsi mucizenin gelmesiyle yok oluyor sanki hiç acı çekmemiş gibi oluyorsun dikişlerim bittikten sonra odaya alındım hemen kızımı emzirdim ve sonra kalkıp yürümeye çalıştım ilk yürüyüşüm çok zordu ama yürüdükçe hafifliyormuş gibi hissettim kendimi ben. Şu an da miniğim yanımda uyuyor mışıl mışıl bende hala şaskınlıkla izliyorum 😄 Biraz uzun oldu Ama hakkınızı helal edin doğum yapacaklarada tek tavsiyem kendinizi sadece ona kavuşacağınız ana odaklayın herşey daha kolay olacaktır ❤ herkese sağlıklı doğumlar diliyorum.