sndsk doğum ücretleri 3200 falan galiba belki daha düşüktür 1 2 defa gittim doğum paketi alacaktım iyikide almamışım yataklı hastane olduğu için karantina hastanesi olarak ilan edildi zaten Hüseyin pehlivandan başkasıda öyle bilgili değil ezbere konuşuyorlar hep memnun kalmadım ben