20+1’deyim karnımın sol alt tarafında ve belimin sol arkasında (böbrek tarafları) inanılmaz bir ağrım var. Tüm sol yanımı etkiliyor. Malum hastaneye de gidemiyoruz. Ağrı sabahları şiddetleniyor, uykumdan uyandırıyor, nereye dönsem daha da artıyor. Gerçekten dayanılmaz bugün ambulans çağırıp hastaneye gitmek istedim o kadar yani. Ayağa kalkınca ve gün içinde biraz hafifliyor ama geçmiyor. Nedir bu ağrı? Yaşayan var mı?