Bebus Kızlar merhaba istanbul şehir hastanesi 15matıstan sonra tamamen faaliyete geçiyormuş . Şahsen hastane yeni personellerde ilgili olur diye düşünerekten orda doğum yapmayı düşünüyorum. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler ?