Benim de hareketleri hep kasıkta ancak sırtüstü uzandığımda nadir de olsa göbek hizamda hissediyorum.Aynı şekilde karnım futbol topu gibi ve aşağıda.Okuduğum bir çok yorumdan sonra ben rahatladım çünkü bizim gibi olan herkesin dediği şey,bebeğin pozisyonunu başı yukarıda ayakları aşağıda şekilde olduğu.1 hafta sonra kontrolüm var bakalım sahiden öyle mi🙃