Merhaba kızlar ☺️ 32. Haftamdayım doğumum nasib olursa haziranda.. ıspartada ikamet ediyorum eşimin tüm akrabaları burada.. benim ailem ankarada yaşıyor.. şimdi 10 günlüğüne yanıma geldiler fakat doğuma gelip gelemeyecekleri belli değil, gelseler bile çok kısa bir süre yanımda durabilecekler.. dedem sen ailenin yanına git orada doğur rahat edersin dedi.. çünkü kayınvalidemin yanında hiç rahat değilim.. annem de ben de 10 gün sonunda onlarla birlikte dönmemi düşünüyoruz fakat eşim izin verecek gibi değil 😔 kayınpederim de buna izin vermez torun da torun diye tutturur.. diyorum ki eşime zaten doğduktan sonra hep buradayız aynı apartmandayız sürekli görecek.. biraz anlayışlı olsun.. eşimle babası aynı yerde çalıştığı için eğer ben gidersem adam huysuzluğundan eşimin yanıma gelmesine izin vermez diye endişeleniyoruz.. eğer ıspartada doğum yaparsam kayınpederim özel hastanede doğum masraflarını karşılayacağını söyledi.. eğer ankaraya gidersem özel hastane gibi bir tercihimiz olmayacak çünkü ailemin de eşimin de maddi imkanları yeterli değil.. ben ankarada bir devlet hastanesinde doğurmayı da isterim fakat hangi hastanede hangi doktor iyi hiçbir fikrim yok.. bana tavsiyelerde bulunabilir misiniz? Sizce ankaraya gitmeli miyim gidersem hangi hastanede hangi doktoru tercih etmeliyim?