Kadriye42 Kızlar 20+1 olduk ayaklarında şişlik var tansiyonum ve sekerim normal ayaklarımı aşağı sarkittinca daha çok şiştiğini görüyorum ne yapmam lazım başına böyle bisi gelen var mı?