Sedaca 7+2 günlük hamileyim gögüslerim çok hassastı acıyordu bugün baya azaldı yok denecek kadar acaba bir sorun olabilir mi🙈 korkuyorum
Busimss Sedaca o haftalarda azalma ve artma olabiliyor korkma eğer kanama tarzı birşey olursa riskli Allah korusun.
Sedaca Busimss yok çok şükür öyle bir problem mide bulantım hıc azalmadan devam edıyor zaten. İnsan ister istemez düşünüyor ama😞