Ben de hamileliğim boyunca hep sezeryandan korktum normal istedim her şeyi yaptım hurma yedim hergün düzenli yürüyüş yaptım egzersiz vs. ama bebeğim doğum kanalına inmedi bir türlü 40haftayı tamamladık ondan sonrasını riske atmayıp sezeryan olmaya karar verdim bebeğim biraz aşağıda olsaydı suni sancıyı da denerdim ama çok yukarda top gibiydi karnım, bazı şeyler gerçekten kader kısmet rabbim bilir hayırlısını.. spinaldi ve bebeğimin doğduğu anı gördüm hemen yanıma getirdiler öptüm ilk temasımız oldu yani normal doğumdaki gibi kavuştuk sonuçta hiç bişey önemli değil bebeğinizin sağlığından ve sizin de tabi bunu düşünün her zaman ve ona göre hareket edin.. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin