Tugce-75 Kızlar merhaba yaklaşık 6 buçuk haftalık hamileyim hamileliğimden beri uykudan sıçrayarak uyanıyorum bazen bebeğe zararı olucak diye endişeleniyorum sizce bu sorun olurmu 🤔
Tugce-75 Aygul01 bilmem ki mesela biyerde okudum zarar verir yazıyo korkmak şıcramak bende anlamadım yani sanki düşük olur gibi demek istiyorlar
Aygul01 Tugce-75 yok canım korkma. Uyumadan önce ayetel kursi oku bildiğin duaları oku insaAllah yat. Ben surekli kabus goren biriyim. Hamile kalmadan önceden görüyordum son haftalar aylar hatta azalmıştı ki 3,4 gündür yine goruyorum☹️
Tugce-75 Aygul01 bende kötü kötü şeyler görüyorum aslında hergün uyumadan nas ile felak dualarını okuyorum ama ayetel kürsünü denicem canım artık onuda okurum 😘