Elizzz canım son zamanlar da zaten çok kilo alıyor bebişler eğer bir sıkıntı olsa doktor söylerdi endişe etme , çok fazla yiyerek sende fazla kilolar alırsın yağ bağlar vücudun. Sağlıklı beslenmek en doğrusu, zayıf kalmaz bence zannetmem. Bı anda çok hızlı kilo almaya başlıyorlar zaten
Bizde 30. Haftamda 1700 gramlık şuan 32 ye giricez ne kadar aldı bilmiyorum ama 35 te gideceğim hastaneye o zaman öğrencem bende