Merhaba kızlar, 32+4 haftalık hamileyim 2 gündür belimden bacağıma ağrı vuruyor aynı bel fıtığı olanlar anlatır ya bacağım çekiyo diye onun gibi. Ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum. Yürüyorum yine geçmiyor artık ağrı çekmekten yoruldum. Var mı benim gibi olan ve bi çözüm bulan