Kızlar, ben nöbet usulü çalışıyorum, yani bir gün nöbet tutuyorum iki gün evde istirahat ediyorum, Son aylara doğru idarecim beni sekiz beş mesaiye geçirmek isteyecek muhtemelen, hafta içi her gün iş e gitmek çok yorucu olur benim için,nöbete devam etmek için napmaliyim