elisaninannesii Kızlar 9+3 hamişim. Doktor mide bulantılarım yüzünden prilam diye bi ilaç verdi fakat eczane nasıl kullanmam gerektiğini aç karnına mi tok karnına mi günde nasıl içmem gerektiğini söyleme kullanan varsa yardımcı olabilir mi acaba ?😣
0808aysu elisaninannesii benimde çok mide bulantım vardı doktorum yazdı reçeteyi ama eve glnce vazgçtim cnm bebeğimin yaşadığı hissini verir mide bulantısı bn düzene girmesini istemedim çünkü bu sefer ne zmn kontrol günüm gelcek acaba bi skntı var mı diye düşüncelere kapılabilirdim çok şükür 16. Haftamdayım 14. Hftadan snra toparlnmaya başladı
Yrnkrm elisaninannesii ben gece 2 doz gündüz 2 doz alıyordum onu doktorun belirlemesi daha doğru ne kadar yoğun bir bulantın var doktor ve sen bilirsin canım eczacı zaten standart şeyleri söylüyor
Bebeannesi elisaninannesii canım onu herkes faklı şekild e kullanıyo doktorum bana günde 3 defa ac karnına vermişti bir doktoruna danış bence
Denizf30 Selam canım bende kullanıyorum en sağlıklı olan gece uyumadan 2 tane içmen herkese farklı söyleyebilirler ama gündüz içmen uyku yapar gece uyumadan iç bütün gün hiç kusma yaşamazsın muhteşem ötesi bi ilaç😊😊
zeyzey95 elisaninannesii canım çoğunlukla gece yatmadan iki tane içiliyor ama ben geç uyandığım için bende öyle etkisi öğlen bitiyodu bende sabah 8 9 gibi içip geri uyuyodum o zaman rahat ediyodum bazı günler bir tane içtim. Bir kutu içtim bıraktım zaten
AyaYlmazYldrm elisaninannesii doktor bana yatmadan 2 tane icdedi ama ben sabahlari 1 tane aliyodum egr aksama dogru yine bulantm oluesa bjtane daha aliyodum hala aliyorum
YelizDurmus elisaninannesii gece yatmadan önce 2 adet içeceksin seni gündüz rahat geçirmene sebep olcak 🎈