Zhre Kızlar salı gününe kadar doğmazsa doktor sezeryan planlayalım dedi.açılma için ne yiyebilirim ne yapabilirim yardım edin lütfen
Sakura-chan Zhre canım sezaryen için erken bence . 40+6 ya kadar beklettir. Bunun dışında merdiven in çık vs ama ne yaparsan yap geleceği zamanı bebek seçiyor. Ben 42 de yaptım doğumu
Zhre Sakura-chan kafası 2hafta büyük oldugu için normal doğum için zorlanırsın dedi.bnde hiç belirti yok sende ne zamn başlamışmıştı belirtiler acaba?
Sakura-chan Zhre hiç belirtim olmadı ama suniyle başladık gelmeyince sezaryene döndük 42. Haftayı dolduramam dedi doktor . Sen bekle bence tabi doktorunla da konuş