g_demirelli ozaman bence 1 hafta daha dur 15/16 haftada git. Hem cinsiyeti biraz daha netleşmiş olur hem kalbini duymuş olursun cinsiyette öğrenmiş olursun. Onu bırak ilk 3 ay gitmelisin canim ne olur ne olmaz yanı.
git bebegini gor kız nasildurdun bunca zaman hayret birseysin😝