Merhaba herkese bugün 21 haftalık olduk 12 haftadan beri oksapar kullanıyordum geçen hafta kahverengi lekelenme oldu dün doktora gittim ve oksapari birakmami söyledi 8 haftalık kalbi durmuştu önceki gebeligim çok korkuyorum acaba bırakırsam bişey olur mu diye sizler ne zman bıraktınız