Uykuclimon Kızlar 6 gün sonra sezeryanım var doktor 1 hafta önce kes dedi corasprini daha önce düşügüm oldu tedbir amaçlı vermişti bugüden itibaren içmicem ya bişi olursa 😢
Darkgod Uykuclimon bende 36 da bıraktım 36+3 uz bugün 😊 normal doğum Allah bilir bebek ne zaman gelmek isteceke doktorlar bilir canım doktorruna guvenn birak benim de bir kaybim var
brcaky Artık son haftadasın bişey olmaz kuzum, kesmen lazım çünkü kanın sulu olması ameliyatlarda iyi değil hayati olarak bişey etkilemez merak etme😊🙏🏻