Geçen banyo yapıp saçlarım kurusun diye balkon da oturdum hava güneşli diye sanırım cereyan yaptı üşüttüm afedersiniz sürekli balgamlı öksürük geliyor durduramıyorum 38+5 günlüğüm doğumuma az kaldı ne yapacam doktora gittim antibiyotik verdi hadi iyileşmeden doğurursam