962552- Ben ilk kızımda sezeryan oldum 22 aylık şuan, Haftaya tekrar sezeryan doğumum var, Spinal sezeryan oldum narkoz almadığım için iyiydim rahattım ama uyuşukluğum geçince biraz ağrılarım olmaya başladı çok değil onada ağrı kesici yaptılar sadece ilk ayağa kalkıp yürümesi çok zor bide ilk 1 hafta dikişler biraz zorluyo oturup kalkarken yatarken vs, Bende çok fazla sıkıntı olmadı yani bunda nasıl olur bilmiyorum 🤷🏻♀️