Esraibo1998 başınız sağolsun cnm. bebekte başka bir sıkıntı mı çıktı, tansiyon yüksekliğinden kaynaklı mı bişey yaşadı. Normalde 33 haftalık bebekler küvezde kalsada çok sıkıntı yaşamıyorlar.
Şuanda bnm doktorumunda en korktuğu konulardan birisi bnm için. Tansiyonu zaten aylardır evde takip ediyorum evde hiç sıkıntı yok gayet güzel, doktorun yanında heyecandan mıdır, stresten midir olan oluyor. Su anda 28. Haftadayız, damarın birinde akış biraz düzensiz fakat gelişim olarak şimdilik iyi. İhtimal var diye bnm doktorum kontrolleri sık tutmaya çalışıyor. En kötü senaryo içinde ciğer geliştirici iğneye başladık dün. Hepimiz için hayırlısı 🙏