pyrzmom 35 haftanın içindeyim kızlar gögsümün alt tarafından karnımın şiştiği yerde içerden baskı acı agrı var sırtıma vuruyo bu agrı uykudan uyanıyorum miğdem içinden acıyor gibi normal mi korkuyorum kontrolum haftaya doktorum uzakta hemen gidemiyorum
Yelz_91 pyrzmom bbek kaburgana baskı yaptığı için oluyor canım ilerlyen hftalarda aşağıya indikçe rahatlarsın🙏🏻
VLD-61 Benim göğüs altımda ağrı vardı.kaburgamda doktora gittim.midemede vuruyordu.emin olun ağrıdan bağırıyordum.doktor ayakları orda dedi.sonda bebek pozisyon değiştirince hafifledi ağrı
pyrzmom VLD-61 bebek dogum pozisyonundaydı aslında belki ayakları ve poposuyla yapıo olabilir hareket ettikçe agrı arttı galiba ondan saolun cok korktum