GamzeUgur ilkbahar bilmiyorum ki sağ tarafta bi kısmı derinin üstüne getirip dikmişler gibi deişik bişe sağlık ocağında hemsireye sordum son nokta orası o yüzden ağrı acı olması normal dikerken çekiştiriyorlar baya sen orayı kuru tut tahriş olmuş dedi ☹️