Merhaba kızlar bebeğinizin hareketleri nasıl ? Şuanda 27+3 üm ama 26 haftamdan bu yana azalmalar hissediyorum. Ve çok üzülüyorum doktora da gidilmez her dakika neden böyledir bilen varmı ? Bir de karnımın çok az altı kasılıyor sizce neden olabilir sizin bebeklerinizde de böyle oldumu lütfen cevap verin