Normal doğum düşünüyorsanız çatı muayenesinden de korkmanıza gerek yok. Zaten normal doğumda da açıklığa bakmak için doğuma kadar sürekli o işlemi yapıyor ebeler. Öyle korkulacak birşey değil sadece insan bilmediği için ilk seferde acıyacak zannederek kendini kasıyor.