SibelErba AyseUzan ilk bebeğime kızıma hamileyken 9ay boyunca kustum.her gebelik kendine özeldir.şimdi oğlum da o sorunu yaşamamama rağmen sürekli rahim sancısı çekiorum.keşke hep kussam dediğim oluyor.o yüzden takma kafana☺
AyseUzan Mihribank geçmiş olsun ya bi an önce geçsin başka hiç bişe istemiyorum çok kötü hissediyorum kendımi karnım aç bişe yemek istemiyorum😒😒
AyseUzan EbruTozarKanat benim sekizinci haftadan beri var kusmalarım ara ara aöa bazen o kadar iyi oluyorum ki hiç bişe yok yıyorum sonra yine basılıyor
AyaYlmazYldrm Ben 15+6 hala duzenli olarak kusuyorum yediklrim hep rahatsiz ediyor benimki gececek gibi gorunmuyor
AyseUzan Benimde yedıklerim rahatsız ediyor bana da öyle geliyo ki gecmiycekmiş gibi ilacım var tok karnına uç gündür onu bıle içemiyorum midem sürekli ekşi😒
EbruTozarKanat AyseUzan ben 6.haftama girdim çok şükür hiç olmadı bundan sonra olur mu bilmiyorum inşallah olmaz :/ sizinkide bir an önce geçer inşallah 🙏
Sedaekici AyseUzan benimde bulantım kusmam vardı ama 16. Haftadan sonra geçti canım. Şu an sanki hamile değilim gibi hissediyorum rahatlama var. 17+6yız
AyaYlmazYldrm Ben kusunca mama seklinde kusuyorum kanla karisik midem hep yaniyo hep.rahatsizim sakiz cigneyerek ve sade soda icerek biraz yatistiriyorum ama bakalim ne olcak tek tesellim gecmesi
AyaYlmazYldrm AyseUzan bn kan kusuyorum artik sade soda mide dostu ve mineral bakimindan zengin bide sakiz cigniorum iyi geliyo