EzgiAydnDuman Merhaba 29 haftalık hamileyim son 2 haftadır genital bölgemde ağrı vardı doktor çocuk baskı yapıyor normaldir dedi ama bugün daha fazla olmaya başladı. Benim durumumu yaşayan varmı acaba 😔
gulbanuemre EzgiAydnDuman canim sızı seklinde oluosa ayni sorun bendede var 20haftaligim zonkluo gibi sizlio gibi
ggzmkrcc EzgiAydnDuman bende 28 haftalıgım haftalardır o bölgem ağrıyor yatarken kalkarken yürürken zor sanırım da geçmeyecek doktor ordaki kemikler yumuşuyor kendini doğuma hazırlıyor dedi magnezyum verdi ama faydası yok
Zera_ER EzgiAydnDuman bende 31 olcam bin beter durumdayımm haftalardır gecmedi 😭 Her gittgimde cocugun kafası orda baskı yapıo dio ama yürüyemiorm yatakda dönemiormm kalkarken zorluo cok canım yanıo benmde😭
Kmelikem EzgiAydnDuman gulbanuemre YavuzunSelini Aynı ağrı bendede var yaklaşık bir aydır 28. Haftama giricem. Genital bölgede varis oluyormuş arkadaşlar maalesef bir tedavisi yokmuş gebelikte, bebeğin baskı yapmasıyla ortaya çıkıyormuş daha çok, yatarken otururken yürürken merdiven çıkarken her an fazla bir ağrı çekiyorum. Sizinde öyle olabilir belki
EzgiAydnDuman gulbanuemre sızlıyo evet gece sağdan sola dönerken bile ağrıyo anlamadım Doğuma kadar böyle nasıl gidicek yürüyünce ağrıyo oturduğum yerden kalkarken ağrıyo. Ağrıyo yani 😔😔
YavuzunSelini EzgiAydnDuman Ah Ezgicim ah. 25.haftamdan beri cekiyorum o agriyi siziyi ne ayakta pantolonumu giyebiliyorum ne yatakta donebiliyorum bazen yururken bile zorlaniyorum doktorum normal ama oturdugun uzandigin yerde agirirsa bilgim olsun demisti. Cok kotu bi agri sanrm doguma kadarda devam etcek 😐
Erkekanasi EzgiAydnDuman bdnde 29 haftalığım aynı ağrılar bendede oluo. Hatta bazen yürürken durup geçmesini bekliorum. Doktoruma sordum aynısını söyledi normal bebek büyüdükçe baskı yapıo hatta büyüdük dahada artacak dedi.
EzgiAydnDuman eymenelif ama nasıl kötü bi sorun ya. Kimseye söyleyemiyorum çünkü anlatamıyorum 😔 bazıları da Doğumun kolay olur falan diyo
Rumeysa53 Bende 29+1 ve benimde 29 haftalikken baslamisti.agrim yurumemi bile.engelliyo ayagimin ustune basinca ozellikle sol tarafimda agri oluyo allah yardmcimiz olsun nediyelim
EzgiAydnDuman YavuzunSelini evet evet bende de öyle pantolon çorap giyerken ayağımı kaldırıyorum ya eziyet benim için o. İçindeki kemiği hissediyorum resmen o derece ağrı. Sizinkide böylemi ? Bide yürüyünce daha çok oluyo iyi gelir diyorlar ama bana iyi gelmiyor 😔
Pinaryyim 33 haftalıgım bnimde agrının yanı sıra igne batması gibi oluyor iki gündür. 10gün sonra randevum tedirginim bende
eymenelif EzgiAydnDuman yasayanlar biziz kuzum anlatsakta anlamazlar ama kolay olacagini ilk kez duyuyorum ins. oyle olur☺
YavuzunSelini EzgiAydnDuman Evet malesef oyle doktoruma sordgmda normal ve cok agrili oldugunu soyledi 😑
EzgiAydnDuman ggzmkrcc evet doktor bana da Doğuma hazırlıyor normal dedi ama günden güne acı verici bir hal almaya başladı. Nasıl geçicek zaman böyle bilmiyorum 🤷🏻♀️
SebnemTrkHzl Demek sorun herkes de varmış 🙈 35. Haftadayım ama sağdan sola dönemiyorum oturduktan sonra kalkınca b 5 dk kendime gelemiyorum ağrı inanılmaz az daha sabır artık ne yapalım 🤷🏼♀️🤗
NNeslihaNN bende 29 haftalıgım bendede dünden beri var hatta doktora gitmeyi düşünüyordum bebegim hareket ediyor diye gitmedim