1-gebe Ben bugün yaptım. Normalde yapıp yapmamak arasında kalmıştım bende sonra bir sürü yazı okudum ve yapılmasının çok önemli olacağına karar verdim yaptırdım korkulacak bir şeyi yok tam aksine sizin ve bebeğiniz sağlığı geleceği için önemli. Çok şükür temiz çıktı. İçirdikleri 50 grlık şurup sonra kan alıyorlar o kadar. Bu sayede magnezyum eksikliğimi de farketmiştik olduk mesela bu da iyi bir sonuç. Ayrıca şeker çıkarsa önlemi alınıhor ilaç ya da diyet hem bebeğe zara verösz hem size. Mesela annemin hamile olduğu dönem bu tarz şeyleri yapardık şuanda annem şeker hastası olmazdı. Ömürlük ilaç kullanıyor halbuki sülalede bötle hastalık yok ama gebeyken çıkabiliyormuş dikkat etmek gerekir. Kısacası yapan biri olarak herkese tavsiye ederim. Kendinizi düşünmüyorsanız bebeğinizi düşünün onun ölümüne kadar yol açabiliyor bu şeker.