Seyma0635 Arkadaşlar merhaba bügün tam 40 hafta oldum ve doktorum artık doğurmalısın dedi hiçbir belirtim ve açılmamda yok doğumu başlatmak İçin öneriniz varmı su içmek hurma yemek vb gibi yani benimle aynı şeyi taşıyan varmı?
ongelukkig Seyma0635 bende bugün 40. Haftaya girdim. Doktor en fazla 3 cm açılma var dedi. Elle oynadı biraz açılmak ilerler dedi. 1 hafta içinde doğmazsa suni ile alırız dedi. Eve geldim biraz uyudum temzilik yaptım. Şimdi kasıklarım da ağrı var ama düzenli değil. Öldürmüyor süründürüyor. Bakalım ne zaman gelecek küçük hanım 🤭🤭
Mekamu Seyma0635 aynı şekildeyim 40+4. Bizde tam tersi ben artık doğurmak istiyorum diyorum ama doktor suyu hareketleri normal Bekleyeceğiz diyor 🤦🏻♀️
Nazyun 40+5 de dogum yaptım ne yaparsak yapalım o zamanı gelince doğuyor tabi ki bu son zamanlar çok bunalıyorsun çocugun hareketleri normal suyun normal oldugu sürece bekledim ben
Seyma0635 ongelukkig ya evet banada yaptı muayene eve gelince kasığım ağrıdı ama sabaha kadar sürdü sadece şimdi gene normale döndü. 40+6 da çağırdı tekrar o güne kadar doğum gerçekleşmezse suni yaparız dedi 😒