yagmurum İyi akşamlar yarın sabah doğuma gidecegim ikinci doğumum sezer yan olacak ama çok korkuyorum bana dua edin anneler ve anne adayları 😉😉
Kdrfts yagmurum ederiz tabi canim rabbim bebegini saglikla kucagina almayi nasip etsin darisi bize insallah 😍
Fulyademet Seni çok iyi anlıyorum Allah’ım yardımcın olsun hayırlısıyla bebeşini kucağına alırsın inşaallah