Bence hiç gerek Yok günlük bi poşet yaparsın eşin sabah her gittiğinde işe atar böylelikle koku kalmaz ben almayı düşünmüyorum çünkü alsam bile bezleri oda içinde saklamam balkona koyar degiştirdikçe oraya koyarım eşim sabahları işe giderken atar veya annemler falan o yüzden ben çokta mantıklı bulmuyorum