Arkadaşlar merhaba kimyasal gebelik geçirdim kanama başlamadan 6 ile 7 gün öncesi ilişki durumu oldu sonrası kanamam başladı suan ise kanamam yok 3 gun oldu biteli ama kasik bel agrisi var sürekli birde sürekli uyuyorum gogus hassasiyeti coo hafif ve dolgun surekli idrara cikiyorum
gece gunduz farketmiyo gebelik belirtisi olabilirmi