Ummuhan4934 doğru canım bende 14 de gittiğim de erkeğe benziyor ama kız bebekleri erkeğe benzer hazırlık yapma dedi 17de gittin kesin kız dedi 21 de ayrıntılı ya girdim kesinleşti kız olduğu ayrıntılı ultrasonu bekle bence
Hazırlık yapma kız diye de kendine alıştırma kendine ben öyle yaptım 3 hafta oğlum diye evi karnımı kız olduğunu öğrenince bir tuhaf oldum 😁 sağlıkla kucağınıza alın inşallah