Feyzarana Kızlar sezeryan günüm belli oldu son 7 çarşamba günü inş oglusa kavuşacam 38 haftalık oldum baya agirlasdim baskı arttı bel ağrısı arttı nts de ağrı yok çarşambayı sabirsizlikla bekliyorum 22 kilo aldım şu ana kadar sizde durumlar nasil
Meleknuur Feyzarana bizde bugün 13 mayısa günümüzü aldık🙏🏻 allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin. İnşallah bizim içinde iyi geçer herşey bebişlerimiz içinde♥️
Sdmhmt Feyzarana bizde 4 mayısa gün aldık. Hadi inşallah sağ saglim sağlıklı bir şekilde alırız kucaklarımıza hepinize hayırlı doğumlar diliyorum 😊