Akşam yemeğimden sonra az hareket etti okşuyorum karnımı ama hala kımıldamıyor bu haftalarda çok hareketli olması gerekmiyor mu :/ iki ay olucak vüristen dolayı kontrol gitmedim on güne kadar gideyim diyorum sizce hareketleri normal mi sizde nasıl durumlar haftama göre Allahım inşallah bir kötü bir durum yoktur 🧿🤲🏻🤲🏻