Gazel0606 Ezgiozkan Bnde 25+2 yim doktor 25 tam dedi 810 gram dedi normal mi ama benim son adet tarihime göre 25+2 hep aynı çıkardı bugün iki gün az çıktı anlamdım kilosu haftayada uyumlu
Alyali Ezgiozkan inşallah canım bende heycanla 12 mayısı bekliyorum sağlıcakla gelsin bebişlerimiz insallah 🌸🌸🌸
Ezgikurt Ben 25 haftalikken gittim kilosu 970 gr dedi simdi 26+3 gunluk hareketini zor hissediyorum doktor sorun yok dedi sizdede olemi kizlar hareket durumlari nasil
uzlemyildiz Ezgikurt ben de az hissediyorum hatta bugün hiç hissetmedim. Zaten öyle aman aman bir hareketlenme de pek olmadı bu zamana kadar .
Alyali Ezgikurt 26+3 oldum bu hafta baya hissediyorum alt tatafta kafası var ve tatlı yiyince yerinde durmuyor cok seviyor tatlıyı oğlum☺️ baya haraketlendi bu sıra maşallah 🧿
Ezgikurt uzlemyildiz bende oleyim su dalgalanmasi gibi hafif oluyo normalmis yani kafaniza cok takmayin❤
Ezgikurt Alyali masallah bende ole hissederim ins ben tatli yiyince hareketleniyo ama su dalgasi gibi iste surasi ayak surasi bacak diyemiyorum🙁