Gldn7 o haftalarda bende hep solumda hissettim senin dediğin gibi hareketlerini değil de toplandığını falan hıçkırığını da hep solda hissederdim şuan 37 haftalığım son zamanlarda da hep sağda karnım yamuk duruyor hep 😂 bunlar normal yani ama çok aklın kalıyorsa muayene esnasında doktoruna söyle