zeynep_mehdi erken canm 1 hafta daha bekle yine dikkatli ol, folik asitini iç, beslenmene dikkat et. Bir başka doktora daha görün. İnşallah kötü bir şey yoktur sağlıklı gebeliktir Rabbim sana bağışlasın. Ben 2 ay önce boş gebelikten kürtaj oldum. Nasipten öteye yer yok. İnsanız her şey başımıza gelebilir.