Doktorda eczanede bana sabah Akşam tok karna dedi biraz biraz işe yaradı çok tatlı tadı kokusu yok allahtan susuz asla içemiyorum üç gündür çıkamıyordum 9+5 iz ama karnımı görseniz Sert ve büyük doktor üstten göremedi gaz çok bar diyip alttan baktı o derece bu ilaç insallah bir an önce işe yarar