Demet-11 Arkadaşlar 13.haftada kız bebek dedi doktor ama net değil dedi, sizce değişme ihtimali var mı yoksa kız bebek hazırlıklarına başlamalımıyımm😍
Merve_kucuk Demet-11 Bence detaylıya kadar bekleyin derim☺ Yada illa birşeyler almak istiyorsan hem kızın hemde erkeğin giyebileceği bişey alabilirsin🙂
Duygukc Demet-11 benim 16. Haftada net belli oldu erkek bebeğimin olacağı kız nirde geç gösteriri derler bence yanılma payı var canım.bide 13. Hafta daha erken bence cinsiyet netliği için
Gmzsertkaya 11 haftamda kıza benziyor demişti doktorum 15 te gittik göstermedi kesin kızdır o zaman dedik 16 hafta da gittik pipisini gördük 🙈
Ahsend49 Busra221 bişey diycem bu bebeklerin ilk başlarda kuyrukları oluyorya o kuyruk tam nezaman yok oluyor bi bilgisi olan varmı 😂 önce pipiyle görüp sonra kız çıkması ondan mi acaba
Ahsend49 11 haftadayız erkek diye tahmin ediyorum ama çok erken dedi benim tahminimce erkek dedi 😂 bakalım 2 3 hafta sonra detaylıya giricez
Busra221 Ahsend49 valla sen bide erkek dediklerinde verdiği pipi resmini gör kesin dersin. kime inancağımı sasırdım hala şüpheliyim kız mı diye kordonla karıştırıyolarmı bilmiyorum ki
Ahsend49 Busra221 dün birinin yorumunda okumuştum 😂 doğuma 15 gün kala erkek olduğunu öğrenmişler hemşiler tüm doktorlar gelmiş bakmış erkek. Doktor defalarca özür dilemiş falan ama herşey pembeli pembiş alınmış 🤷🏼♀️😂😂 o durumda çok zor ama be birde bu durumda mağazalar kapalı herşey kapalı 😄
Demet-11 Ahsend49 ben süreki internetten bebek elbiselerine eşyalarına bakıyorum şimdiden almamak için kendimi zor tutuyorum valla şu cinsiyet bi belli olsa kimse tutamayacak beni😂