0Cerenk Kızlar yarın sabah beta hcg gebelik testi yaptırmak istiyorum ama sağlık ocakları açık olacak mı bi bilgisi olan var mı?
0Cerenk Sltn01 sokak yasağına rağmen sağlık merkezleri açık olacak diye biliyorum ama🙏🏻 Oruç tutup tutmama arasındayım hamile miyim onu da bilmiyorum öğrenip öyle tutayım dedim
Sltn01 0Cerenk ben tutmayacam çünkü uzun süre aç kalıcaz benekte su azlığına neden olablir ve bizim kan şekerimiz de düşebilir ben kendim adına söyleyim 2 saatten fazla aç kalamıyorum hemen kötü oluyorum sonra telafisini tutacam.
Deleted5544 hastaneler acık ama sağlık ocakları kapalı sabah erkenden devletin aciline gidip yaptırabilirsiniz. öğlene bırakmamaya calısın, kalabalık olur. bide 2 gün önce kan verdim pozitif cıktı, artısına baktırmam lazım diyin yoksa yapmayabilirler.
0Cerenk Deleted5544 burda gebelik testi yapmıyorlar canım doktorlar acilden gelmeyin diyorlar üstüne de azarlıyorlar, devletin aciline asla gitmek istemiyorum bekleyeyim artık Pazartesiyi tugbats yaptım da bozuk çıktı canım önce çizgi çıktı sonra silindi anlayamadım