Papatyali Mel0101 5+3 bugün gittik karından baktı kese göründü bebeği görmek için erken küçük daha dedi alttan bakmayalım 2 hafta sonra gel dedi
Elifcetin Kaajuu ne zaman görülüyor peki biz gittiğimizde görürüz umarım kalp atışını duyabilirmiyiz acaba
Mel0101 Peki suankı belirtileriniz nedir benım ara ara kasık agrısı ve batma devam ediyor göğüslerim şiş ve acıyor