Selam kızlar. Dün post açmıştım sezaryen olanlardan tavsiye için söylenen her şeyi yaptım. Herkese çok teşekkür ederim. Sabah 9 da yatışım yapıldı. 11:30 da ameliyata alındım ve sadece 45 dakika sürdü. Ameliyathaneye alındıktan sonra belimden iğne yapıldı. 5 dakika sonra bacaklarımı hissetmiyordum. Bir yandan tansiyonum ölçülürken bir yandan nabzıma bakılan iki alet sürekli takılıydı. Oksijen maskesi verdiler ve hissedip hissetmememi kontrol edip doğuma başladılar. Kesilirken net hissediyorsunuz ama hiç acı yok benim midem bulandı onun için damar yolundan bir ilaç verdiler. Sakinleştirici istedim doğumdan sonra yani bebek alındıktan sonra olacakmış. Kesildikten sonra karnıma 3 kez bastırıp bebeği çıkardılar. Doktorumun elini ısırmış çıkarken 😄 sonra sakinleştiriciyi unuttum sesini duyunca baya ağladım bebişi yanağıöa getirdikten sonra yukarı odasına alındı. Odayı süslemeye izin vermiyorlar. Fotoğrafçı Ameliyathanede bir kaç poz çekti ona izin verdiler. Bir yarım saat kadar dikiş sürdü. Bende yukarı çıktım bebeğimin yanına getirip emzirttiler. Çok şükür hemen sütüm geldi. Baya emdi sonra uyudu. Ama 4 saat uyanmadı zorla uyandırdık emsin sarılık olmasın diye. Ve zor süreç başladı. Yaklaşık 5 saat aralıksız ağrı çektim. İki kez serum taktılar geçmeyince morfin iğnesi yapıldı. Ben ağlaya ağlaya kustum tabi. Tavsiye olarak belinize bir şey bağlamanızı öneririm. Göbek birden boşa düşünce mide bulandırıyor. Neyse sonra hemşire gelip beni yürütmeye çalıştı. Yine kustum 😊 zor bir süreç bu ilk gün. Pansuman ve ilk tuvalete çıkmak da zor. Çok kanamam oluyor şuan. Ama 3 kez kalktım hasta bezimi de değiştirdim. Depend kullanamadım ilk gün mutlaka hasta bezi olmalıymış. Hiç korkmayın sadece ilk gün çok ağrılı oluyor. Gaz sancısı da çekmiyorum henüz. Yarın gazım çıkarsa gönderecekler evimize. Çıkmazsa bir gün daha kalacakmış. Dirayetli olun hanımlar. Bebeğim şimdi yanımda uyuyor. Çektiğim ne varsa onun bir sesine değer.