Gokser Saadet02072015 Doktorum günde bir tane sade olanından önerdi, genelde içmeye çalışıyorum… hiç bir zararı yok. Aksine yararı var hem size hem bebişe.
EsraMira Saadet02072015 Saadet02072015 soda içindeki minarellerden dolayı zararlı değil bebeğe de sana da yararlı canım. Ben günde 1 kesin bazen 2 içiyorum
Saadet02072015 Hadi ya bana zararlı falan dediler de ondan içmiyordum bugün fazla kaçırdım da içmek istedim artık ondan bi sorayım dedim çok teşekkür ederim ☺️
MinnieMouse Hicbi zarari yok, tam tersine faydali. Ama acar acmaz icmek yerine bi 5-6 dk asidinin kacmasini beklerseniz icmesi daha kolay olur 🙏🏻
MinnieMouse Deletedmom137 hicbi zarari olmaz, pespese icme. Zaten magnezyum ictikten sonra o da mideyi cok rahatsiz ediyo 🤦🏻♀️ Maden suyunu magnezyumdan 20 dk sonra falan ic, mineralli su sadece bi zarari olmaz
SedaSevval10 Saadet02072015 benim doktorum haftada 1 içebilirsin onuda yarım dedi bilinenin aksine çok tuz var içinde gebelikte iyi değil dedi.hergün hemde 1 şişe içmeyin