Alyali Nişan gelmiş zaten nişan devamlı kanamaz akıntı gibi lekelenme gibi olur okadar acılman da varmış dr bilgilendir ve sırt ağrın kasık ağrın idrara sıı cıkmalar oluyormu takip et
Serpil02 Deletedmom317 son halini bilmiyorum da en son 3 tü birsuru ilaç kullanmama rağmen progesteron proluton Depot adalat magnezyum ama banamisin demiyor ya
hilal_tas94 Deletedmom317 doktora haver ver nişan gelmiştir büyük ihtimalle sancılarını bekle artık ama dikkat et enfeksiyon kapmamaya
Halime32 Deletedmom317 canim benim hic gelmedi gecen cuma altan muayine oldum 37 haftaligim doktor kan gelebilir muayane ettigim icin dedi gelmedi senin acilmanda varmis nisan olabilir35 haftaliksin bide bi doktoruna sor sen en iyisi ne olur ne olmaz
Gedonas17 Deletedmom317 canım benmde tam o hafts kırmızı öyle akıntım gelmişti nişan diye gitmişti değildi. Ama nişanda olabilir nişan genelde pembe olur benim pembeydi yani sancılarını kontrol et 36 ya kadar sabretse yeter bebişkoo🥰
songul_onur Deletedmom317 evet benim alt tarafımda ve belimde ağrı oluştu özellikle özel bölgemdeki ağrı beni çok zorluyor
Kurbagaannesi Deletedmom317 bir hastanenin acil servisindeki kadın doğum doktorunu arayıp durumu bildirmen gerekir canım ya da gündüz kendi doktorunu aramalısın
Cansummm Deletedmom317 eğer gelen nişanınız ise akıntı bir daha gelmez zaten. Eğer ki gelen de nişanınız ise enfeksiyon kapabilirsiniz bebeğinizde aynı şekilde. Doktora gitmemişsiniz ama en azından doktorunuzu bilgilendirseydiniz gelen akıntıyı son haftalarınızdasınız riske atmayın derim.