selamas merhaba, 2 gün önce konusmustuk gerilik hakkında bilgi vermemi istemiştiniz.
ben bugün 32. hafta raporumu almak icin gittim ama kendi doktorum yoktu nöbetci doktora gittim. muayene etmedi. bebeklerin boyu 2 haftada 1 cm uzarmıs, haftaya kontrole gelmemi söyledi. aşırı moralim bozuldu tabi bugün iyi şeyler duyacağımı düşünüyordum açıkcası.
perşembe gününe kendi doktoruma randevu aldım ona gideceğim insallah. ama nstye girdim hareketleri kalp atısı falan iyi çıktı.
haber vermek istedim size de ☺️