Kiymetlibebek Sedocan normal canim bende ilk hafif ishal gibi oldum diskin hep siyah oluyor bu hapi kullandigin sürece
hulyatkknt Sedocan canım siyah olması çok normal ilacın prospektüsünde de yazıyor ben görümce bobregimi falan çıkarttım sanmistim 🤣🤣🤣 ama yeşili bilemedim emin misin bi baksana prospektuse.
belosunannesi36 Sedocan bende kullanıyorum yaklaşık 3 aydır halada kullanıyorum doğuma kdar kullanılması gerekliymiş belki sonrasındada, dışkın hep siyah olucak arada kabızlık ve ishalde yapıyor