Ozgee11 canım ben anneme diktirdim istediğim ölçülerde yastıkları kesip içini doldurduk çok rahat yatıyorum dışını çarşafla kapladık bacak arama aldığımda soğuk soğuk oluyo kafamın altından geçirerek kullanıyorum ben yastığın üstüne koyarak çok memnunum yaklaşık 4,5 aydır kullanıyorum