Suheda Bende bisey sorucam.benimde tam gogsumum ucunda süt cikicak.heralde ordan ilk oldugi icin bilmiyorum orası kuru boyle sıksam bisey kendini atıcak ve sivi gelicek arkası gibi yani sanki o sut akacak delik kapalı sarımsı bisey var
Suheda Bgmbgm bende ellemiyorum canm aynen sari kabuk gibi yarın aile hekimine gidicem asım var onuda sorucam hemsireye çok kuru cevresi acana kreme baslasammi die sorucam
Mrve26 suan 34 haftaligim yaklasik 29 uncu haftadan bu yana süt geliyo doktora sordum normal dedi doguma vicut hazirlaniyormus
Bgmbgm Suheda ben çatlak kremimim sürüyorum goguslerime 35.haftadan sonra garmastan pomad die merhem var ona baslicam şuan 34+0 dayım 1 hafta sonra alicam hem emzirirken göğüs yaraları içinde birebir bir krem