Berfin006 selamın aleyküm canim bende senin haftanda düşük yapmışım benim bebeğim 11+5olmasi gerekirken kahverengi kanlı lekelnmeyle doktora gittim acile sancılarına vardı. Orda öldüğünü söylediler ve başka hastaneye gittik ordan sonra kanamam cogaldiydi. Onlarda 8+4gunde olduğunu 3haftadir ölü olarak taşıdığını söyleyip direk yatış yaptılar genel anestezi ile kürtaj istedim ben dayanamıyordum zaten ağrılara o anı yaşamak istemedim 2gun hastanede acılar için kivrandim 3cu gün sağlık bakanlığına sikayetimle kürtaja alındım. Odaya geçtiğimizde doktorlar gelmişti. Normal bı gebelik olmadığını vücudun anormal gebelikleri vücuttan attığını söyledi nasıl yani dediğimde bebeğin engelli dogacakti belki kolay deil bakması dedi tekrar gebe kalmak istiyorsan folik asite devam et demişti bende elimdeki bitene kadar içtim daha almamıştım 9ay boyunca gebe kalamadim 10cu ayda hamile olduğumu öğrendim Rabbim ömür versin yavruma inşallah darısı senin de başına olur ama bazısı daha erken tekrar gebe kalabiliyor